Persbericht: Platform Autogas vertegenwoordigd op Autosalon Brussel

PERSBERICHT: Platform Autogas vertegenwoordigd op Autosalon Brussel

Geld en milieu sparen? Dat kan nu!

Kom ons bezoeken in Paleis 4, stand 4.18 en informeer naar de mogelijkheden.

Het Autosalon in Brussel vindt plaats van 10 tot en met 19 januari 2020 in Brussels Expo.

Platform Autogas België is een onderdeel van Febupro waarbij LPG leveranciers en LPG systeemleveranciers zijn aangesloten. Het Platform presenteert zich op het Autosalon als team om te laten zien wat het rijden op LPG kan bijdragen aan het verminderen van CO2-uitstoot (tot 21% tov benzine), Fijnstofuitstoot (tot wel 95% tov benzine) en Stikstof-uitstoot (tot wel 74% tov diesel).

Rijden op LPG kan met nieuwe auto’s en ook met auto’s die al rondrijden. Met de uitermate lage prijs voor LPG per kilometer is dit voor veel mensen interessant. Met een goede infrastructuur en een landelijk dekkend servicenetwerk past het rijden op LPG geheel in het behalen van de klimaatdoelstelling.

Jeep Compass 1.4 170pk 4×4 Limited
De systeemleveranciers aangesloten bij Platform Autogas hebben een breed gamma aan systemen waarmee auto’s op LPG kunnen rijden. Op de beurs zal een Jeep Compass 1.4 170pk 4×4 Limited getoond worden waarbij een 82 liter LPG tank verwerkt is op de plaats van het reservewiel. U verliest daarmee geen kofferruimte!

Wilt u weten welke auto op LPG voor u geschikt is? Kom gerust naar onze stand. We vertellen u er graag geheel vrijblijvend meer over.

Meer info over Autosalon: https://www.autosalon.be/nl/
Meer info over Platform Autogas: https://autogas.be/